Eilen juoksutin

Eilen en ratsastanut, vaan juoksutin ja se oli yllättävän vaikeaa. Vaikeampaa mitä ratsastus.

Ei juoksuttaminen ole mitään helppoa, kyllä ratsastus on paljon helpompaa.

Mutta sitä pitää välillä kokeilla uusiakin juttuja.

Kuvassa Ponne, jolla ajoin viime viikolla.

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
23.6.2021 klo 07:48
Koska kirjoitat tänne taas?
Kirjoittanut Heppafani
23.6.2021 klo 11:56
Söpö Ponne
Kirjoittanut rotta-roosa
23.6.2021 klo 17:55
Hevoset ovat kivoja. Itsekin harrastan hevosten kanssa siis ratsastusta.
Kirjoittanut Jaakko
24.6.2021 klo 13:12
Rotta roosa: ratsastus on mukavaa ja ylipäätänsä tosi kivaa touhuta hevosten kanssa vaikka ja mitä. Osaatko maastakäsittelyn? Mä osaan. Oletko ajanu ponilla ja hevosella? Mä olen molemmilla ja osaan varustaa hevosen itsenäisesti ja puhdistaa kaviot ja paljon muuta.
Kirjoittanut Poni tyttö
27.6.2021 klo 18:07
Moi, Olitko siellä ratsastusleirillä ja montako teitä oli? Ratsastitteko tasoryhmissä? Mitä teitte? Ja ootko päässyt kokeilemaan jo laukkaa?
Kirjoittanut jaakko
28.6.2021 klo 18:09
Poni tyttö: Oli jälleen kerran mahtava leirisää. Oli koko leirin ajan suotuisa. Sain 2 uutta karvakaveria Aavan ja Ponskun. Tuli myös herkuteltua. Syötiin muurinpohjalettuja ja eilen makkaraa, jätskiä ja raparperipiirakkaa. Ratsastin 3 eri hepalla: Veikolla, Aavalla ja Panskulla. Ja tänään oli 3. kerta, kun pääsin ajamaan ponilla. Sen nimi oli Zorro. Mä jopa ravasin. Se oli niin ihana.
Kirjoittanut Ponityttö
2.7.2021 klo 08:47
Oliko taso ryhmät? Et vielä oo päässyt kokeilemaan laukkaa?
Kirjoittanut Poni tyttö
2.7.2021 klo 19:14
Kirjoitatko leiristä tänne?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.