En haluaisi lähteä tallilta

Kun minä pääsen tallille, niin en millään meinaa lähteä pois sieltä.

Mun ratsastuksen opettajan nimi on Anni ja se on todella hyvä opettaja.

Me ollaan menty puomeja, tehty kokorataleikkaa, voltteja, puolipidätteitä ja käyty maastossa.

Olen kehittyny todella paljon ratsastajana ja osaan mennä sekä käyntiä että ravia.

Ennen tuntia ja tunnin jälkeen mä harjaan hevosen ja putsaan kaviot. Ja olen jopa pessyt hevosen.

Aluksi mua talutettiin, mutta nykyään ratsastan yksin. Mua talutetaan vain ja ainoastaan maastossa.

Mies istuu hevosen selässä maastossa

Kommentit

Kirjoittanut Ponityttö
23.9.2020 klo 16:47
Moi. Se onkin hyvä että maastossa talutetaan, kun hevonen voi maastossa pelästyä aivan mitä tahansa. Yhtäkkiä puskasta tulevaa lintua, oravaa tai jotain muuta yllättävää.
Kirjoittanut Jaakko
24.9.2020 klo 15:23
Ei mua taluteta kun maastossa, mutta muuten mä ratsastan yksin.
Kirjoittanut Tää on totuus
17.10.2020 klo 10:59
Hevonen on vaistojensa varassa elävä saaliseläin. Kaikki mikä sen mielestä on vaarallista, niin ne on epäilyttäviä ja hevoset reagoivat niihin eri tavalla. Jotkut jämähtää paikoilleen, toiset lähtee käsistä ja jos ryhmässä tilanne räjähtää käsistä, usea hevonen saattaa singota minne satuu ja siinä voi käydä pahasti. Se on otettava huomioon.
Kirjoittanut Jaakko
18.10.2020 klo 17:39
Tää on totuus: Kyllä minä tiedän tuon. Harrastatko säkin ratsastusta?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.