Ensi lauantaina on kiva päivä

Ensi viikon lauantaina 28.8. mulla on kiva päivä. Menen koko perheen “Ookko nää hevostellu” -tapahtumaan.

Minä ratsastan siellä. Ja kun se loppuu, niin jään kello 13 alkaviin raveihin.

Mä en ole ollut ennen raveissa. Kerta se on ensimmäinenkin.

Voi että mä odotan sitä päivää tosi kovasti. Eihän siihen ole enää kuin viikko.

Kommentit

Kirjoittanut Poni pöpi
29.8.2021 klo 16:56
Oletko kirjoittamassa siitä tapahtumasta tänne ja raveista myös?
Kirjoittanut
30.8.2021 klo 15:56
Millaiset ravit oli?
Kirjoittanut Jaakko
1.9.2021 klo 12:42
Oli kyllä todella mahtava Ookko nää hevostellu -tapahtuma. Mä ratsastin, minut esiteltiin siellä ja mua haastateltiin. Sattu sille päivälle aurinkoinen päivä, niin oli tosi mahtava. En jaksanutkaan jäädä raveihin.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.