Hoidan nykyään hevosen ennen tuntia

Olen kehittynyt järjettömän paljon ratsastuksessa.

Hoidan nykyään hevosen yksin ennen tuntia ja tunnin jälkeen. Eli harjaan, putsaan kaviot, tarkistan hokit ja pesen hepan, jos on likainen.

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
29.1.2021 klo 13:58
Eli laitat itse hevosille varusteet ja harjaat ja tuutko itsenäisesti kentälle tai maneesin? Me tullaan aina itsenäisesti. Hevoset kuntoon ja niiden kanssa kentälle tai maneesin.
Kirjoittanut Jaakko
31.1.2021 klo 16:16
Mä hoidan itsenäisesti hevosen ennen tuntia ja tunnin jälkeen ja laitan itsenäisesti varusteet päälle ja menen itsenäisesti kentälle sekä haen varusteet varustehuoneesta.
Kirjoittanut Poni tyttö
5.2.2021 klo 21:00
Mistä tiedät, mikä hevonen sulla on? Onko siellä joku kansio, lista tai muu sellainen? Meillä on maneesissa tai kentän reunalla kansio, jossa on lista, millä hevosella kukakin menee.
Kirjoittanut Poni tyttö
5.2.2021 klo 21:01
Pitääkö teidän olla tallilla kuinka paljon ennen tunnin alkua? Meillä 30 minuuttia ennen.
Kirjoittanut Jaakko
8.2.2021 klo 22:10
Minä olen aina puoli tuntia ennen tunnin alkua tallilla. Ennen en hoitanut hevosta itsenäisesti, mutta nykyään hoidan yksin ja itsenäisesti. Harjaan, putsaan kaviot ja varustan, jota en tehnyt aikaisemmin. Mutta nykyään en tarvi kenenkään apua.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.