Ikävä tallille

Mulla on tallille tosi kova ikävä. Mä viihdyn siellä paremmin kuin kämpillä.

Tykkään olla hevosten kanssa tekemisessä. En pelkää ollenkaan hevosia.

En koskaan lopeta ratsastusta.

Kuvassa on Kava. Kava on tosi kiltti ja rauhallinen. Mä tykkään siitä todella paljon.

Kava on ihan älytön namujen perään ja sillä on ihan käsittämätön hajuaisti. Se pystyy takintaskun läpi haistamaan namut. Ihan hulluna alkaa päällä puskemaan.

Hevosilla on tarkempi hajuaisti kuin ihmisillä.

Ruskea suomenhevonen katsoo kameraan.

Kommentit

Kirjoittanut Hevoset on parhaita
8.10.2020 klo 11:39
Ihana kirjoitus!
Kirjoittanut Jaakko
12.10.2020 klo 10:36
Kiitos

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.