Kuulumisia

Olen mennyt tunnilla kulmat kevennyksessä sekä laukassa ja tehnyt ympyrän ja voltin ravissa. Olen tehnyt koko rata leikkaa ja keskihalkaisijan. Olen mennyt kentän ympäri kevennyksessä ja käynyt maastossa.

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
5.11.2021 klo 16:09
Eli kevyessä ravissa kulmat. Ootko nostanut laukkaa käynnistä vai harjoitusravista? Ympyrällä et oo vielä laukannut? Mä meen tänään ratstamaan. Kuva kun kirjoitit tänne. Koska tulee uusia kuvia?
Kirjoittanut Jaakko
6.11.2021 klo 15:53
Kyllä kevennyksessä niin ku tossa mun laittamassa tekstissä lukee. Olen nostanut laukan käynnissä, mutta en vielä ravissa. Mutta tulen vielä nostamaan.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.