Kuvia heppaleiriltä 2022

Tässä kuvia heppaleiriltä 2022.

Olemme kuvissa maastossa ratsastamassa.

Ihmisiä hevosten kanssa tallin pihalla.Kolme ratsastajaa maastossa.Ratsastajia metsässä.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
2.8.2022 klo 14:19
Ihania, kesäisiä kuvia!
Kirjoittanut Jaakko
2.8.2022 klo 21:48
Kiitos Jenni
Kirjoittanut Sini Rekola
5.8.2022 klo 10:47
Hyvä meininki. Ratsastus on kivaa.
Kirjoittanut
7.8.2022 klo 23:25
Hienoja kuvia, oli varmasti kivaa!
Kirjoittanut Jaakko
11.8.2022 klo 11:04
Sini: Ratsastus on todella kivaa.
Kirjoittanut Jaakko
11.8.2022 klo 11:06
Oli todellakin kivaa ja mahtavat ilmat oli, koko ajan paistoi aurinko.
Kirjoittanut Heppafani
12.8.2022 klo 13:14
Kivoja kuvia! Onko maastoratsastus vaikeampaa kuin kentällä? Vaikuttaako epätasainen maasto hevosen selässä pysymistä?
Kirjoittanut Jaakko
15.8.2022 klo 19:15
Moikka heppa fani: Ei se ole sen vaikeampaa

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.