Mahtava heppaleiri

Oli kyllä mahtava heppaleiri!

Ekana päivänä ruokittiin hepat.

Tokana päivänä ratsastettiin.

Kolmantena päivänä meillä oli poni-angylya.

Lauantaina käytiin maastossa.

Sunnuntaina eka oli ratsastusta, jonka jälkeen oli estekisat ja mä olin makkaran paistossa.

Vikana päivänä oli kauneuskilpailu.

Mies halaa suomenhevosta.Mies ja suomenhevonen.

 

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
12.7.2022 klo 10:30
Ihania kuvia!
Kirjoittanut Jaakko
14.7.2022 klo 09:28
Kiitos Jenni
Kirjoittanut Suokki pöpi
30.7.2022 klo 13:30
Moi. Minkä kokoisia esteitä hyppäsitte? Oliko ratsastus tason mukaan enemmän ratsastaneet ja vähemmän ratsastaneet? Eli enemmän ratsastaneet ilman taluttajaa ja vähemmän ratsastaneet taluttajan kanssa?
Kirjoittanut Jaakko
1.8.2022 klo 09:37
Pöpi: Me ei hypitä esteitä. Ratsastettiin kentällä ja maastossa. Sitten oli poni-anglyä. Sitten oli kauneuskilpailu. Leirillä oli yksi, jota piti taluttaa. Me muut mentiin ilman taluttajaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.