Olet tässä:
 

Nyt olen ajanut ponilla ja hevosella

Nyt olen ajanut ponilla ja tänään hevosella. On ihan huikea fiilis!

Tänään ajoin kentällä. Se heppa, jolla ajoin, sen nimi on Ponne. Se on tosi kiva ja ihana.

Mulla on enää 3 omaa tuntia ennen leiriä. Mä odotan leiriä todella innolla. Tämä on mun toinen leiri.

Ponne

Kommentit
Kirjoittanut Lissu
Onko sulla kuvia Ponnesta?
Kirjoittanut Jaakko
Minäpä nyt laitan siitä kuvia
Kirjoittanut Antti
Söpö Ponne
Kirjoittanut Jaakko
Ponne kyllä on söpö ja ihana
Kirjoittanut Poni tyttö
Mites se ravi etenee? Ja ootko päässyt kokeilemaan laukkaa?
Kirjoittanut Jaakko
Hyvin ravi etenee. En ole vielä päässyt kokeilemaan laukkaa, mutta mahdollisimman pian pääsen.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.