Nyt olen ajanut ponilla ja hevosella

Nyt olen ajanut ponilla ja tänään hevosella. On ihan huikea fiilis!

Tänään ajoin kentällä. Se heppa, jolla ajoin, sen nimi on Ponne. Se on tosi kiva ja ihana.

Mulla on enää 3 omaa tuntia ennen leiriä. Mä odotan leiriä todella innolla. Tämä on mun toinen leiri.

Ponne

Kommentit

Kirjoittanut Lissu
28.5.2021 klo 16:27
Onko sulla kuvia Ponnesta?
Kirjoittanut Jaakko
28.5.2021 klo 21:23
Minäpä nyt laitan siitä kuvia
Kirjoittanut Antti
29.5.2021 klo 11:44
Söpö Ponne
Kirjoittanut Jaakko
29.5.2021 klo 12:33
Ponne kyllä on söpö ja ihana
Kirjoittanut Poni tyttö
30.5.2021 klo 20:58
Mites se ravi etenee? Ja ootko päässyt kokeilemaan laukkaa?
Kirjoittanut Jaakko
31.5.2021 klo 09:51
Hyvin ravi etenee. En ole vielä päässyt kokeilemaan laukkaa, mutta mahdollisimman pian pääsen.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.