Nyt osaan kevennyksen
Nyt osaan kunnolla kevennyksen. Siitä tuli nyt mun lemppari askellaji.
Seuraavaksi alan harjoittelemaan laukannostoa. Osaan nyt mennä harjoitusravia ja kevennystä.
Tämä kuva on mun ensimmäiseltä ratsastusleiriltä vuonna 2018:

Nyt osaan kunnolla kevennyksen. Siitä tuli nyt mun lemppari askellaji.
Seuraavaksi alan harjoittelemaan laukannostoa. Osaan nyt mennä harjoitusravia ja kevennystä.
Tämä kuva on mun ensimmäiseltä ratsastusleiriltä vuonna 2018:
