Nyt osaan kevennyksen

Nyt osaan kunnolla kevennyksen. Siitä tuli nyt mun lemppari askellaji.

Seuraavaksi alan harjoittelemaan laukannostoa. Osaan nyt mennä harjoitusravia ja kevennystä.

Tämä kuva on mun ensimmäiseltä ratsastusleiriltä vuonna 2018:

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
9.1.2021 klo 09:10
Moi, Ootko jo mennyt kevyttä ravia ilman, että joku juoksee siinä vieressä?
Kirjoittanut Jaakko
11.1.2021 klo 13:34
Kyllä olen. Viikko sitten torstaina menin kevennyksen niin, ettei kukaan juossut vieressä.
Kirjoittanut Lukija
14.1.2021 klo 19:25
Aika paljon uusia asioita on kyllä opeteltu! Tsemppiä sulle jatkoon!
Kirjoittanut Poni tyttö
18.2.2021 klo 16:36
Kyllä sun kohta kannattaa hankkia turvaliivi. Kun pääset kokeilemaan laukkaa. Monet hevoset voi olla joko helppo saada laukkaan toiset taas ei. Osa nostaa helposti väärään laukkaan. Eli oikeaan kierrokseen mennään oikeaa laukkaa ja vasempaan vasenta. Jos ne nousee päin vastoin sillon se on väärä. Laukkaan voi joko nostaa käynnistä tai harjoitusravista. Mutta opettaja saa kertoa miten ne avut menee.
Kirjoittanut Jaakko
11.3.2021 klo 18:26
Poni tyttö: Mutta kun mulle ei löydy sopivan kokoista turvaliiviä, kun olen niin tukeva. Onhan se hyvä olla se turvaliivi. Mulla on yks turvaliivi, mutta se on niin paksu ja painava. Mutta mä alan nyt kattelee oikean kokoista turvaliiviä.
Kirjoittanut Jaakko
13.3.2021 klo 12:31
Poni tyttö: Kyllä mä hankin sen turvaliivin ja mun turvallisuuden vuoksi. Kaikki on sanoneet mulle, että mun kannattaa hankkia turvaliivi ja niinhän mä myös hankin. Kaikilla ratsastajilla on turvaliivi, eihän sitä koskaan tiedä, milloin se tulee pakolliseksi.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.