Olin kesällä leirillä

Olin kesäkuussa kehitysvammaisten viiden päivän ratsastusleirillä.

Siellä me ratsastettiin kentällä ja maastossa, hoidettiin ja ruokittiin hevosia ja puhdistettiin karsinoita.

Mä tykkään ratsastaa maastossa.

Leirillä oli tosi mukavaa.

Kommentit

Kirjoittanut Satu
7.9.2020 klo 08:31
Kiitos Jaakko. Kiva kertomus.
Kirjoittanut Tuisku
7.9.2020 klo 08:44
Hevosleiri kuulostaa tosi kivalta! Kiitos kun kirjoitit aiheesta. Maastoretket on myös minun suosikkeja.
Kirjoittanut Lotta
7.9.2020 klo 14:04
Kuulostaa hauskalta ja rentouttavalta! :)
Kirjoittanut Jaakko
7.9.2020 klo 14:14
Satu: Ole hyvä.
Kirjoittanut Jaakko
7.9.2020 klo 14:16
Tuisku: Mikään muu ei ole niin mahtavaa kuin ratsastusleiri. Siellä on koko ajan tekemistä. Siellä ei tarvitse kärsiä, kun ei ole mitään tekemistä. Tykkään minä myös kentällä ratsastaa ja maneesissa.
Kirjoittanut Poni tyttö
11.9.2020 klo 20:37
Moi, Taisi olla kiva leiri? Oliko hevoset millaisia? Montako teitä oli leirillä ? Minkä kokoisissa ryhmissä ratsatitte?
Kirjoittanut jaakko
12.9.2020 klo 14:45
Tuisku: Kun minä pääsen maastoon, niin en millään malttaisi tulla pois koko maastosta. Siellä on niin rauhallista. Saa kuunnella veden liplatusta. Viimeks kun olin maastossa, niin ravasin siellä.
Kirjoittanut Niina
15.9.2020 klo 12:29
Mäkin olen ollut leirillä. Nykyään en enää uskalla ratsastaa. Mikä auttaa siihen pelkoon?
Kirjoittanut jaakko
21.9.2020 klo 21:04
Niina: Siihen auttaa rohkeus. Rohkeasti vaan aloitat ratsastuksen. Hevonen vaistoaa, jos sitä pelkää.
Kirjoittanut Jaakko
21.9.2020 klo 21:09
Mua harmittaa ihan sikana, kun ei enää tarkene maastossa mennä, kun on ilmat kylmenneet. Mutta onneksi on maneesi, niin ei haittaa vaikka vettä tulisi kaatamalla. Kaikissa talleissa ei ole maneesia.
Kirjoittanut Jaakko
21.9.2020 klo 22:42
Ponityttö: Meitä oli 9 leiriläistä eli 9 ryhmän porukassa ratsastettiin.
Kirjoittanut Ponityttö
10.10.2020 klo 15:40
Oliko teillä yhtä aikaa kaikki 9 ratsastamassa vai toisessa ryhmässä 5 ja toisessa 4?
Kirjoittanut Jaakko
12.10.2020 klo 10:40
Tunnilla oli kaikki. Kun tehtiin maastoreissu laavulle, niin osa meni auton kyydillä, osa kärryillä ja muutama ratsasti.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.