Ookkonää hevostellu

Tässä on kuvia Ookkonää hevostellu -tapahtumasta. Esittelin tapahtumassa sosiaalipedagogista hevostoimintaa.

Mies ratsastaa hevosella.Tyttö taluttaa hevosta, jolla mies ratsastaa.Mies ratsastaa suomenhevosella.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
29.9.2022 klo 14:19
Ihania kuvia Jaakko! Oliko kiva tapahtuma?
Kirjoittanut Jaakko
29.9.2022 klo 17:39
Jenni: Oli, menin ilman käsiä.
Kirjoittanut Poni pöpi
5.12.2022 klo 15:23
Koska kirjoitat tänne taas?
Kirjoittanut Jaakko
15.12.2022 klo 12:53
En tiedä
Kirjoittanut Heidi
24.12.2022 klo 08:42
Odotan Jaakko sun hevosjuttuja
Kirjoittanut Jaakko
3.1.2023 klo 17:19
Heidi: Olen lopettanut hevosblogin tekemisen, koska kukaan ei kommentoi niitä.
Kirjoittanut Romeo
6.2.2023 klo 15:50
Jaakko sinun blogi on kiva
Kirjoittanut Jaakko
10.3.2023 klo 19:59
Romeo, kiitos.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.