Otin ensimmäistä kertaa hevosen pois trailerista

Tänään sain ottaa elämäni ensimmäistä kertaa hevosen pois trailerista.

Se oli ihan mielettömän kivaa. Vielä kun pääsisin lastaamaan, niin kyllähän mä olisin onnellinen.

Kuinkahan moni pääsee tekemään tuota? Veikkaan että ei monikaan.

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
20.2.2021 klo 11:13
Tuliko se miten pois? Jotkut hevoset säheltää siinä sen verran, et se voi olla vaikeeta. Lastaaminen on kanssa vaikeeta, kun kaikki ei sinne mene ihan helposti. Oon nähnyt, miten sellanen hevonen, mikä pelkää lastaamista, laitetaan koppiin. Siinä menee aikaa ja tarvittiin neljä ihmistä siihen, et saatiin se sinne menee.
Kirjoittanut Tietäjä tietää
1.3.2021 klo 03:27
Taitaa peruuntua sun ratsastusleiri, jos se on Helsingin alueella.
Kirjoittanut Jaakko
1.3.2021 klo 15:04
Leiri ole Helsingin alueella vaan täällä Oulussa.
Kirjoittanut Liisa
2.3.2021 klo 17:23
Ei ole varmaa, että pidetäänkö sitä, kun on korona.
Kirjoittanut Jaakko
3.3.2021 klo 09:29
Ei sitä peruta
Kirjoittanut Jaakko
4.3.2021 klo 10:09
Olen kirjoittanut ratsastusleiristä oman kirjoituksen. Kommentoikaa leiriä sen kirjoituksen kommentteihin.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.