Ratsastan nykyään Turkan ratsurinteellä

En käy enää Äimärautiolla ratsastamassa vaan Turkan ratsurinteellä.

Käyn vakituisesti joka torstai.

Nykyään ratsastan 6-vuotiaalla suomenhevosella ja sen nimi on Henkka.

Kuvassa minä ja Aatu-poni.

Kommentit

Kirjoittanut Poni tyttö
17.3.2021 klo 15:21
Käytkö nyt kerran viikossa ratsastamassa? Mihin aikaan sulla on se tunti?
Kirjoittanut Jaakko
18.3.2021 klo 19:36
Poni tyttö: Kyllä käyn kerran viikossa. Mulla on kello 15 tunti.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.