Halla ja minä

Nämä kuvat on otettu 2.3.2023.

Kuvissa on Halla.

Mies seisoo ponin kanssa lumisessa metsässä.Mies halaa ponia.Mies nojaa ponin selkään tallissa.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
3.3.2023 klo 13:54
Voi miten ihania kuvia! Rocon halaaminen tuntuu varmaan hyvältä.
Kirjoittanut Jaakko
10.3.2023 klo 19:57
Jenni: Niin tuntuu tai minkä tahansa hevosen. Tykkään myös suukotella niitä.
Kirjoittanut Jenni
10.3.2023 klo 20:05
Minäkin tykkään halailla ja suukotella heppoja.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.