Tavoitteena oppia laukat

Minulla on tavoite oppia molemmat laukat tämän kesän leiriin mennessä. Sekä oikea että vasen laukka.

Minä olen hirveän innokas ja haluan oppia uutta.

Tämän kesän leiri on mulle jo neljäs.

Mies seisoo hevosen kanssa tallissa.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
23.1.2023 klo 09:27
Ihanasti korvat höröllä Ponnella.
Kirjoittanut Jaakko
23.1.2023 klo 10:07
Jenni: Ponne on ihana
Kirjoittanut Jenni
23.1.2023 klo 10:08
Jaakko: Ponne on kuvissakin aivan ihana. Vaikuttaa tosi kiltiltä.
Kirjoittanut Jaakko
23.1.2023 klo 10:46
Ponne on todella kiltti ja rauhallinen, kunhan muistaa, ettei sen tisseihin koske, kun harjaa mahaa, ettei osu tisseihin. Mulle kerran kävi silleen, että kun harjasin sen mahan alta ja mun käsi osu sen tisseihin, niin silloin se potkas mua.
Kirjoittanut Poni pöpi
23.1.2023 klo 18:29
Hevosten kanssa täytyy olla aina varovainen. Tuliko mustelma? Onko siellä leirillä tasoryhmät? Jos ei, sitten ne menee sen mukaan, mitä ne vähemmän ratsastaneet osaa. Jos ei joku ole esimerkiksi laukannut, ei ole turvallista, jos siinä joku muu laukkaa.
Kirjoittanut Jaakko
25.1.2023 klo 12:36
Poni pöpi: Tiedän että hevosten kanssa täytyy olla varovainen. Ja tiedän, että leirillä on eri tasoisia ratsastajia. Minä olen jo laukannut.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.