Tavoitteena päästä kisoihin

Tykkään tehdä kokorataleikkaa, mennä ympyrässä sekä käyntiä että ravia.

Mun seuraava tavoite on opetella ravin kevennys ja laukannosto.

Haluan päästä tulevaisuudessa kisoihin.

Kuvassa Kava.

Ruskea hevonen katsoo kameraan.

Kommentit

Kirjoittanut
22.10.2020 klo 17:27
Moi. Ennen kun voi kokeilla laukkaa, pitää ravin sujua ja myös kevyt ravi.
Kirjoittanut
22.10.2020 klo 19:43
Liian helppoo.
Kirjoittanut Mä vaan
23.10.2020 klo 16:41
Ainakin on ne Special Olympics -kisat kotimaassa. Siellä on silleen, että hevoset arvotaan. Tutulla hevosella ei niihin kisoihin saa osallistua.
Kirjoittanut Jaakko
23.10.2020 klo 17:16
Mulla sujuu ravi todella hyvin. Minähän kokeilen ens kerralla kevyttä ravia ja laukkaa ja sillä siisti.
Kirjoittanut Jaakko
23.10.2020 klo 18:26
Niin mä opettelenkin eka ravi kevennyksen, sitten kun osaan sen, niin sitten vasta alan opettelemaan laukkaamaan.
Kirjoittanut Leireillä ollut
25.10.2020 klo 17:21
Jos haluat kisoihin, kannattaa tulla myös niille Special Olympics -leireille. Sieltä kuulee tarkemmin asiasta. Kannatta katsoa sieltä Paraolympiakomitean sivuilta netistä, koska niitä leirejä on ja milloin siellä on ratsastus. Tai osoitteesta www.specialolympics.fi Niitä ohjelmia on eri tasoisia. Kannattaa valita se opettajan kanssa. Ohjelmat on: Käynti luokka - avustajan kanssa Käynti luokka Käynti-ravi Ravi-laukka, jossa on kaikkia askellajeja Kanattaa myös puhua asiasta näiden Special Olympics -ratsastuksen lajivalmentajien kanssa. Ja myös siitä mahdollisesta kilpailuihin tulemisesta ja ohjelman valinnasta. Ja että he katsovat myös sen tason. Nää leirit on Lahden lähellä.
Kirjoittanut Jaakko
26.10.2020 klo 10:00
Leireillä ollut: Minä tulen niille leirille heti kun olen oppinut kevennykset ja kunnolla laukan. Pitää vaan miettiä, että millä mä pääsisin sinne ja sieltä pois. Onko niillä leireillä sellasia hevosia, joiden säkäkorkeus on alle 160 cm? Mä en ole ratsastanut kun vähän yli vuoden, mutta mulla menee ravi tosi hienosti.
Kirjoittanut Uimari ja poni tyttö
5.11.2020 klo 21:43
Siitä toisesta tallista en tiedä, mutta toisella on aika eri kokoisia hevosia. Jokaiselle löytyy oman tason mukainen hevonen. Pitää olla jonkun ratsastusseuran jäsen, jos haluaa niihin kisoihin.
Kirjoittanut Mä vaan
5.11.2020 klo 21:44
Siellä ei välttämättä tarvitse laukata niillä leireillä.
Kirjoittanut jaakko
9.11.2020 klo 13:59
Saa laukata jos haluaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.