Tervetuloa lukemaan hevosjuttujani

Olen Jaakko

Kirjoitan blogissani siitä, mitä olen tehnyt ratsastustunnilla.

Käyn kaksi kertaa kuukaudessa ratsastamassa. Ratsastan Kava-nimisellä hevosella.

Mun innostus ratsastukseen lähti ekan ratsastusleirin jälkeen.

Ensi kuussa olen ratsastanut vuoden.

Tervetuloa seuraamaan blogiani!

Kommentit

Kirjoittanut Tuisku
31.8.2020 klo 10:48
Hei Jaakko! Ratsastus on hieno harrastus. Myös minä tykkään ratsastaa. En ole koskaan osallistunut ratsastusleirille. Olisi kiva jos kirjoittaisit joskus blogiin millaista ratsastusleirillä oli olla ja mitä teit siellä. Mukavaa syksyä!
Kirjoittanut Hevosfani
31.8.2020 klo 10:58
Hei Jaakko! Onnittelut blogin avaamisesta tänne selkosivuille! Kiva seurata täällä miten ratsastusharrastuksesi etenee. Laitahan juttuja tulemaan kuvien kera. Onko tuo hevonen jolla ratsastat Suomen hevonen ja minkä ikäinen se on? Kaunis hevonen ja ryhdikkäästi istut sen selässä!
Kirjoittanut Hevoset kiinnostaa
1.9.2020 klo 08:11
Moi Jaakko, mä ratsastin kun olin nuori likka. Haluaisin aloittaa uudelleen. Mutta en ole yhtä rohkea kuin nuorena tai kuin sinä! Olisi kiva kuulla, miksi et pelkää hevosia tai putoamista?
Kirjoittanut Jaakko
1.9.2020 klo 13:13
Moi Hevoset kiinnostaa! Kerta haluat aloittaa uudelleen ratsastuksen, niin kannustan aloittamaan. Mä olenkin uhkarohkea, uskallan ravatakin. Hevonen vaistoaa, jos pelkää.
Kirjoittanut Jaakko
2.9.2020 klo 14:10
Moikka Tuisku: Niinhän se on. Ratsastusleirillä oli tosi mukavaa. Me hoidettiin hevosia, tehtiin tallihommia, ruokittiin hevosia, ratsastettiin sekä kentällä että maastossa. Sun kannattaa osallistua ratsastusleirille.
Kirjoittanut Jaakko
2.9.2020 klo 14:29
Moikka hevosfani. Kiitos paljon. Tottakai laitan. Tuo kuva on otettu ratsastusleiriltä joka oli 18.6.-22.6.2020. Oli kyllä niin mahtava leiri, kun olla. Ja en olisi maltanut lähteä pois sieltä.
Kirjoittanut Jaakko
3.9.2020 klo 00:26
Moikka tuisku sun kannattaa osallistua ratsastusleireille ne on tosi kivoja mä olin ratsastusleirillä 18.6-22.6.2020 se kesti 5 päivää me hoidettiin hevosoia tehtiin talli hommia ratsastettiin kentällä ja maastossa
Kirjoittanut Jaakko
3.9.2020 klo 00:34
Moi Tuisku. Niinhän se on. Ja tosi mukavaa. Sun kannattaa osallistua ratsastusleirille, ne on tosi mukavia.
Kirjoittanut Poni tyttö
3.9.2020 klo 07:38
Moi, Olisi kiva että sillon kun kirjoitat tänne laittaisit myös aina kuvia mukaan.
Kirjoittanut Jaakko
3.9.2020 klo 12:12
Tuisku: Mä laitan kuvia, kunhan vaan mun ratsastuksen opettaja ottaa uusia kuvia.
Kirjoittanut Jaakko
3.9.2020 klo 19:15
Ponityttö: Mun ratsastuksen opettaja ottaa minusta seuraavalla kerralla uusia kuvia, niin laitan sitten ne tänne. Kunhan se vaan ilmoittaa mulle, koska mulla on tunti.
Kirjoittanut Jaakko
5.9.2020 klo 11:30
Mä laitan aina tänne uusia kuvia, kun niitä saan. Minusta ei läheskään joka kerta oteta uusia kuvia. Mutta mä kysyn mun opettajalta, jos se voisi ottaa tästä lähtien minusta uusia kuvia, että mä pystyisin päivittämään molemmat blogit. Mulla on toinenkin blogi tämän blogin lisäksi. Se on hevosetonihania@blogi.net.
Kirjoittanut Jaakko
7.9.2020 klo 09:18
Ponityttö: Mä en voi läheskään aina laittaa tänne uusia kuvia, jos mulla ei ole uusia kuvia, mitä laittaa.
Kirjoittanut Jaakko
18.9.2020 klo 10:01
Kävin eilen 3 viikon tauon jälkeen ratsastamassa. Tehtiin voltteja, kokorataleikkaa, ravitoistoja. Aluksi olin narun päässä, kun mun uus ratsastuksenopettaja ei ole mua ennen opettanut, eikä nähnyt miten ratsastan. Seuraava tavoite mulla on oppia ravikevennys ja laukannosto. Sitten käytiin pikku maastolenkki. Olen oppinut oikean istunnan ja nostaa ravin, ettei opettajan tarvitse ollenkaan maiskuttaa. Osaan itse maiskuttaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.