Olet tässä:
 

Vaihto uuteen hevoseen

Mulla olisi nyt tavoitteena, että saisin vaihdettua reippaampaan ja hyvässä kunnossa olevaan hevoseen.

Tykkään enemmän reippaamasta hevosesta kuin laiskasta. Veikko on alkanut olemaan huonossa kunnossa.

Kommentit
Kirjoittanut Poni pöpi
Koska se kokeilukerta olis? Saattaa olla, että ensimmäisellä kerralla menet sillä vaan käyntiä, siten vähän ravia ja myöhemmin vasta laukkaa, jos se on sen verran reipas. Mulla oli sama sen Vadelman kanssa. Itse olin sitä mieltä, että toi oli hyvä ratkaisu. Että laukkaa vasta kun on itse siihen valmis. Oon nyt muutaman kerran laukannut sillä.
Kirjoittanut Jaakko
Poni tyttö: Mä menin eilen Valma-nimisellä hevosella. Menin käyntiä ja ravia, mutta nyt kun olen tottunut siihen, niin menen ensi kerralla myös laukkaa. Olen jo alkanut laukkaamaan eli menen nyt kaikkia askellajeja. Kyllä mä tykkään reippaasta hepasta, enkä mistään laiskasta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.