Vaihto uuteen hevoseen

Mulla olisi nyt tavoitteena, että saisin vaihdettua reippaampaan ja hyvässä kunnossa olevaan hevoseen.

Tykkään enemmän reippaamasta hevosesta kuin laiskasta. Veikko on alkanut olemaan huonossa kunnossa.

Kommentit

Kirjoittanut Poni pöpi
6.12.2021 klo 11:22
Koska se kokeilukerta olis? Saattaa olla, että ensimmäisellä kerralla menet sillä vaan käyntiä, siten vähän ravia ja myöhemmin vasta laukkaa, jos se on sen verran reipas. Mulla oli sama sen Vadelman kanssa. Itse olin sitä mieltä, että toi oli hyvä ratkaisu. Että laukkaa vasta kun on itse siihen valmis. Oon nyt muutaman kerran laukannut sillä.
Kirjoittanut Jaakko
10.12.2021 klo 16:17
Poni tyttö: Mä menin eilen Valma-nimisellä hevosella. Menin käyntiä ja ravia, mutta nyt kun olen tottunut siihen, niin menen ensi kerralla myös laukkaa. Olen jo alkanut laukkaamaan eli menen nyt kaikkia askellajeja. Kyllä mä tykkään reippaasta hepasta, enkä mistään laiskasta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.