Joulutunnelmaa
Lumihiutaleita, korttien suunnittelua ja kukkasabluunaa.


Töissä tehty heijastin, vastuuvanhempien juhlissa bongattu valokuusi.
Piparien leipomista ja koristelua.
Huomenna kierrätykseen kassi ja ostospäivä kaupassa.
Hyvää joulua!
Lumihiutaleita, korttien suunnittelua ja kukkasabluunaa.


Töissä tehty heijastin, vastuuvanhempien juhlissa bongattu valokuusi.
Piparien leipomista ja koristelua.
Huomenna kierrätykseen kassi ja ostospäivä kaupassa.
Hyvää joulua!