Olet tässä:
 

Jyri: Vuoden vaihtuminen

Vuodenvaihde oli kylmä. Erityisesti maanantai 5.1.2026. Silloin kävin kirjastossa.

En kuitenkaan viitsinyt olla kirjastossa pitkään. Niinpä lähdin talvipuutarhaan. Siellä oli kaktuksia monenlaisia.

Toisessa huoneessa oli kolibrikukka, viirivehka ja monenmoisia muitakin kasveja. Siellä oli myös kaloja.

Kirjoittanut: Jyri

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania kasveja!
Kirjoittanut Harri
Talvipuutarha on hieno paikka. Pitääkin mennä taas käymään. Kivoja kuvia.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.