Olet tässä:
 

Kankaiden leikkaamista

Rupesin leikkaamaan patakintaiden osia lisää.

Patakinnaspariin tulee yli 20 osaa. Kankaita voi leikata esimerkiksi kaksin kerroin. Mutta huopa pitää leikata yksinkertaisena.

Seuraavaksi leikkaan vuorikankaita.

Lämmitin pasteijoita välissä, mitä tehtiin eilen.

Tässä on lapseni ala-asteella ommeltu neulatyyny käsin tekemällä.

Huopakankaasta tehty neulatyyny, jossa on neuloja.