Olet tässä:
 

Kerhoon maalaamaan

Menin illalla lähelle kerhoon. Pakkasin vesivärit ja pensselit mukaan ja tämän piirrettynä.

Värikäs lintu, jolla pitkä nokka.

Olin maalannut osan pyrstöstä aiemmin.

Kuvassa on osa maalauksesta. Maalaan työn loppuun kotona. Lintu laskeutuu maalauksessa kivelle.

Kommentit
Kirjoittanut Lilli
Upea!
Kirjoittanut Ninnu
Kiitoksia! Harmi kun tähän ei voi liittää kuvaa. Oisin laittanut kuvan uudesta linnusta, minkä maalasin tänään.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.