Ihmissuhteet

Ihmissuhteissa jokainen voi kasvaa ja oppia tuntemaan sekä itsensä että toisen. On hyvä, kun kaksi ihmistä rupeaa parisuhteeseen, että jutellaan ja sovitaan pelisäännöistä, linjoista ja toimintatavoista. Tosin toimintatavat voivat muuttua iän ja suhteen myötä.

Hyvän ja kestävän parisuhteen peruskulmakivet ovat: rehellisyys, uskollisuus ja sitä kautta luottamus. Ihmissuhteissa tärkeintä on toisen kunnioittaminen. Tärkeää on myös puhua, jos on ongelmia. On hyvä myös puhua toiselle, jos on huolia tai murheita.

Ihmissuhteisiin kuuluvat myös vastoinkäymiset, erimielisyydet ja toisen negatiivisten asioiden hyväksyminen. Sen hyväksyminen, että toinen ei aina ole samanlainen kuin itse on. Kummallakin on omat ystävät ja yhteiset ystävät. Kumpikin tarvitsee välillä omaa aikaa.

Ei kaikkia kiinnosta puutarhanhoito tai urheilu. Jokaisella on omat kiinnostuksen kohteet. Yhtä kiinnostaa aseet, toista taas kukat, kolmatta historia, neljättä autot ja tekniikka.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.