Olet tässä:
 

Kunnioitetaan toisiamme

Päätin kirjoittaa siitä, mitä jälkiä kiusaaminen voi oikeasti jättää kiusaajan.

Itse tiedän omasta kiusaamista sen verran, että en luota heti toisiin ihmisiin. Minusta on tullut myös hiukan ujo, alkuun. Koska olen saanut aina kuulla, että vammainen ei osaa mitään, eikä opikaan mitään.

Itse olen saanut oppia kaikkea uutta elämässäni ja olen saanut upeita työpaikojakin ympäri Suomea. Ja minua on arvostettu ja minusta on tykätty.

Olen tullut myös kiusatuksi sekä paljon muutakin, mutta en ala kaikkea kertomaan tässä.

Siis älkää kiusatko tai olko muutenkaan ilkeitä toisille. Lopettakaa se töniminen ja nälviminen. Sekä se väkivalta!

Kunnioitetaan toinen toisiamme. Erilaisuus voi olla rikkaus. Se voi poikia mitä vaan hyvää firmoille ja muutenkin yhteiskunnalle.

Nyt vaan kohti upeaa uutta tulevaisuutta.

Hymyssä suin kirjoittaa itse Esa Peltonen Helsingistä.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Asiaa! Onneksi olemme kaikki omanlaisiamme. Osaamme eri asioita ja tarvitsemme apua eri asioissa. Kukaan meistä ei pärjää yksin. Ja kun teemme asioita yhdessä, saamme aikaan hienoja juttuja. Olen oppinut paljon sinulta Esa!
Kirjoittanut Jenni
Hyvä kirjoitus
Kirjoittanut Esa
Juu kiitoksia Jenni
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.