Olet tässä:
 

Metromatkalla

Tämä aamupäivä meni kotiaskareissa ja lisäkuppi kahvia.

Olin tehnyt perunaleivoksia eräästä suklaakakusta. Vien niitä työkaverille. Hän teki mulle keksejä.

Luin bussikuskista, joka sanoi, että ihmiset on koko ajan laitteilla.

Tee sinäkin välillä muuta, kuin ole kännykällä. Vaikka blogi kirjoitetaan kännykällä, niin metrossa olen välillä ilman kännykkää. Ja kun teen käsitöitä kotona. Joskus myös neulon metrossa.

Kimppu punaisia kukkia pöydällä.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni Sipilä
Ihanat kukat
Kirjoittanut Ninnu
Tykkään kukkien väreistä ja kukista. Nämä olivat minun ostamia tällä kertaa. Harvoin niitä tulee ostettua. Maljakon puoliso sai lahjaksi.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.