Ihanaa palautetta
Paljon hyvää on tapahtunut tällä viikolla.
Olen tyytyväinen, että on aikaa tehdä sekä maalausta että vesivärityöskentelyä.
Nyt on tänään tullut somen kautta ihanaa palautetta. Toinen oli kyllästynyt seuraamaan täydellisiä kukkia. Eräs prinsessan kasvokuva hienoine lainehiuksineen oli sellainen, ettei hän ollut nähnyt ennen. Ihana palaute. Ihana oli myös kuulla värien käytöstä ja monipuolisuudesta.
Kun löydät harrastuksen, mistä oikeasti pidät, niin ole ilolla siinä mukana. Tee siitä tärkeä. Löydä oma tyylisi ja noudata sitä.
Jos esimerkiksi käytät tiettyä pensseliä tietyissä jutuissa, niin tee joka kerta niin. Jos voit, kannattaa panostaa kunnon paperiin.
Yksi juttu on säilytys. Hanki ja koristele kansio. Näin työsi pysyvät hyvinä.
Vesivärit on lempi taidetarvikkeeni. Niistä aloitin noin 4 vuotta sitten ja paperikoko on nyt A3.