Olet tässä:
 

Iltarentoutus

Olin avajaisissa ja iltaa kohden väsyin. Puoliso teki ruokaa ja köllöttelin.

Tein erään neulomishomman ja kuuntelin musiikkia, kun muut olivat jo sängyissään.

Minunulla on joka ilta samat rutiinit. Teen jotain käsitöitä, maalausta tai käsin ompelua. Juon kupin teetä. Ja kuuntelen musiikkia kuulokkeilla.

Sain pinssin ja laitoin sen laukun reunaan. Olen tyytyväinen.

Nyt on kuitenkin aika mennä nukkumaan.

Neulos, jossa on sinistä ja valkoista.