Olet tässä:
 

Joulukiirettä

Huomenna tulee vielä kaveri ja tänään odotan, että pääsen syömään ulos.

Onneksi ei tarvitse paketteja mistään hakea, vaan ne tulee meille päin. Ja on annettu paketteja samalla.

Riisipuuron tarvikkeet on hankittu ja mies on juossut kaupoissa.

Huomiseksi pitää tehdä tomaattikeittoa kikherneillä ja sipulilla. Ehkä porkkanaa myös.

Kaveri tulee. Sitten alkaa valmistelu.

Taidan kuunnella jouluradiota ja keittää kahvia nyt.

Yksi ystäväkin on tulossa ennen syömään lähtöä.

Mukavaa joulun odotusta!