Joulukortteja
Tein pakettikortteja jouluksi. Leikkasin näistä myös työkaverille sopivia kuvia.
Sain ystävältä lahjan ja kyydin Ikeaan ja takaisin. Syötiin ja tehtiin ostoksia.
Kahvia ja neulomista illalla.
Tein pakettikortteja jouluksi. Leikkasin näistä myös työkaverille sopivia kuvia.
Sain ystävältä lahjan ja kyydin Ikeaan ja takaisin. Syötiin ja tehtiin ostoksia.
Kahvia ja neulomista illalla.
Kommentoi