Joulun puuhaa pyhien jälkeen
Unna oli kylässä ja järjestettiin tilkkupeiton neliöitä. Väleihin laitettiin norsukankaasta leikattuja neliöitä.
Sitten tehtiin joulutorttuja. Makuna hillossa on suolainen kinuski ja päärynä.
Unna oli kylässä ja järjestettiin tilkkupeiton neliöitä. Väleihin laitettiin norsukankaasta leikattuja neliöitä.
Sitten tehtiin joulutorttuja. Makuna hillossa on suolainen kinuski ja päärynä.
Kommentoi