Jouluviikkoa
Viimeisiä päiviä töissä tällä viikolla. Eilen askartelin vessapaperirullista kuusia ja maalasin ne. Ne tulevat seuraavan joulun karkkipusseihin, missä on sellofaani.
Tässä kahvipöydän tunnelmaa jouluun.
Viimeisiä päiviä töissä tällä viikolla. Eilen askartelin vessapaperirullista kuusia ja maalasin ne. Ne tulevat seuraavan joulun karkkipusseihin, missä on sellofaani.
Tässä kahvipöydän tunnelmaa jouluun.
Kommentoi