Kankaiset sydämet

Tämä on suosikkihommaa.

Olen tehnyt sydänkankaasta patakintaita ja kangasta jäi yli.

Sydämet leikkasin kankaasta. Keskellä on kuvia, jotka olen piirtänyt kangastusseilla.

Yhtä verhoa on kaapissa, niin siitä tulee pohjakangas, mihin nuo ompelen.

Leikkausta voin tehdä pitkin vuotta ja välihommana. Kun en viitsi pyhinä ommella ompelukoneella.

Kankaisia sydämiä, joiden keskellä on kuva eläimestä ja linnusta.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.