Kiva päivä!
Tänään oli kiva päivä!
Aamupäivällä menin kerhoon kysymään Picasso-taideryhmästä ja ilmoittauduin retkelle Heurekaan.
Töissä tein 4 pussukkaa ja 2 tyynyliinaa. Käytin kankaita, jotka löytyivät kierrätyksestä. Olin pessyt kankaat.
Sitten menin kirjastoon askartelemaan halloween-merkkejä mekkoon. Minulla on ostettuna halloween-hattu mekon kanssa.
Tässä on kuva merkeistä:

Illalla oli vielä harrastekerho ja teelaatujen maistelua ja herkkuja.
Kotona glögiä sekä rusinoita ja mantelia.