Kuvataidekurssi

Sain mahdollisuuden osallistua kuvataidekurssille, joka alkoi tänään. Kurssi jatkuu maaliskuulle asti.

Ensin kurssilla valittiin kortti ja sitten tehtiin pienempi työ.

Isompi työ oli toinen.

Sitten työt käytiin läpi ja kerrottiin ajatuksia siitä, mitä on tehnyt.

Pöydällä kortti ja piirustuksia.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.