Kylämatkalla bongattua
Olin asioilla ja sitten menin kaverille kylään. Tämä tuli vastaan!

Kaverilla söimme kanelipuurosta tehtyjä karjalanpiirakoita ja kahvia.
Ostin myös aamulla pojalle kaiuttimen, missä on eri valoja.
Olin asioilla ja sitten menin kaverille kylään. Tämä tuli vastaan!

Kaverilla söimme kanelipuurosta tehtyjä karjalanpiirakoita ja kahvia.
Ostin myös aamulla pojalle kaiuttimen, missä on eri valoja.