Päivän tapahtumia

Tänään oli kulttuuriostari, jossa sai kahvia sekä ämpärin.

Samalla hetkellä oli alkamassa Täti hattaran esitys. Se oli vuorovaikutteinen esitys, missä sai nauraa. Teki mukavan olon!

Sitten nuoret olivat järjestäneet nuorisotalolla tapahtuman. Siellä tein sabluunan.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.