Piirtämistä ja uutta paperia

Ensin ostin paperia ja tein maalauksia.

Sitten lainasin kirjoja kirjastosta. Otin kirjoista mallia ja tein näitä töitä, joiden aihe on metsä ja eläimet.

Ensin piirrän lyijykynällä ja sitten teen rajaukset ohutkärkisellä tussilla.

Seuraavaksi otan vesivärit ja teen työn valmiiksi.

Kommentit

Kirjoittanut Emilia
24.6.2024 klo 10:21
Ihania metsän eläimiä!
Kirjoittanut Ninnu
27.6.2024 klo 00:38
Mukavaa että tykkäsit! Kun ehdin, niin laitan yhden uuden työn, missä on vesivärimaalaus.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.