Piirtelyä ja leikkaamista
Selailin tänään saamiani tilkkutyökirjoja. Löysin kukan mallin. Jäljensin mallin paperiin ja leikkasin kankaan mallin mukaan.
Tein tänään myös pasteijoita. Niihin tuli kaalia, sipulia, vihanneksia ja tonnikalaa.
Selailin tänään saamiani tilkkutyökirjoja. Löysin kukan mallin. Jäljensin mallin paperiin ja leikkasin kankaan mallin mukaan.
Tein tänään myös pasteijoita. Niihin tuli kaalia, sipulia, vihanneksia ja tonnikalaa.