Rohkeudesta
Oletko sinä rohkea?
Kun menet uuteen kerhoon, uskallatko kysyä esimerkiksi ohjelmasta, jos haluat tietää jotain?
Kannattaa rohkeasti kysyä, mitä mielessä on.
Ei kannata lannistua ikävistä sanoista, ne pitää jättää omaan arvoonsa.
Kun kokeilet jotain uutta, päätä hiljaa mielessä, että tulen viikon päästä uudestaan.
Minäkin menen sukkakerhoon uudestaan, vaikka osaan jo sukkaa tehdä.
Kirjoita tai piirrä ajatuksistasi kerhon jälkeen.
Rohkeus asuu meissä kaikissa.
Joskus rohkeus vaatii työskentelyä. Esimerkiksi, että saa oikeassa tilanteessa kysyttyä ne pienetkin asiat.
Kommentoi