Taidehaastattelu

Tänään oltiin taideporukan kanssa taideyliopiston haastattelussa eli sitä kutsutaan paneeliksi. Meitä oli 4 haastateltavaa ja taideope ja yleisöä.

Saatiin aiemmin nuo kangaskassit, jotka ovat kuvissa. Mun muistiinpanot oli vihossa, mutta se meni niin hyvin, etten tarvinnut niitä.

Sitten kotiin ja otin suklaata, sipsejä ja teetä.

Ensi viikolla pitää ostaa rautalankaa, kun oma on niin hyvin säilötty. Muutama taulu pitää ripustaa.

Pinkissä kangaskassissa lukee Taide naurattaa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.