Olet tässä:
 

Taidepäivä

Ensin olin taidekoulussa.

Illalla otin kirjan esiin ja piirsin mallista kuulakärkikynällä. Sitten maalasin piirustuksen vesiväreillä.

Tässä on osa vesiväri työstä.

Maalauksessa aikuinen nainen ja kaksi lasta. Kaikki hymyilevät iloisesti.

Ilmeet ovat hauskoja kirjoissa.

Kasvojen iho on aina jännää tehdä, kun yritän, ettei kaikki ole valkoisia tai ruskeita. On perusvärit ja kupari, kulta ja hopea sekä valkoinen.