Tilkkupeitto

Tämä on suosikkini patakintaiden jälkeen. Tilkuista tehty lelupeitto tai leikkipeitto esimerkiksi Legoille.

Reunoista puuttuu yhdet liuskat kangasta. Liuska on siis sitä, että 10 tilkkua ommellaan yhteen.

Peiton taakse tulee yhtenäinen kangas.

Peitto menee myyntiin kirpputorille, missä on myös taulujani myynnissä.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.