Uusia tauluja

Minulla oli vanhoja tauluja. Ostin valkoista maalia ja maalasin vanhojen taulujen päälle.

Sitten ensimmäiseen tauluun tuli maalattua tämä.

Kommentit

Kirjoittanut Pia
12.8.2024 klo 15:23
Ihana pöllö! Hienot toisiaan korostavat värit! Osaat kyllä asetella kuvan elementit kiinnostavasti. Tätä kutsutaan taiteessa kompositioksi.
Kirjoittanut Ninnu
30.10.2024 klo 11:24
Kiitos! Nämä värit on tullut mukavasti esiin. Taiteilu on mukavaa. Ripustuskoukku vielä puuttuu.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.