Vanujen korjaamista

Töissä on tauko. Nyt en ompele, vaan korjaan pehmolelun vanuja.

Avaan pehmolelun saumaa ratkojalla ja lisään vanuja pehmolelun jalkoihin.

Tein kanapullasalaattia evääksi.

Sitten jatkuu työnteko.

Valkoista vanua ja virkkuukoukku.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.