Kuulumisia pitkästä aikaa

En ole kirjoittanut pitkään aikaan, koska elämässäni on ollut paljon vaikeuksia. Olen voinut huonosti ja joutunut välillä sairaalaankin. Olen joutunut muuttamaan, koska minua kohdeltiin väärin eikä minun ongelmiani ymmärretty eikä minua osattu hoitaa oikein.

Nyt asun Kemiössä asti. Olen viihtynyt täällä ja asukkaat ovat täällä hauskoja. Täällä on kaupat riittävän lähellä ja sitten minä pääsen käymään Turussa ja Salossa. Tämä Kemiö on tosi kiva paikka asua. Voin jo paremmin, vaikka välilä minulla on sellaisia pelkoja, ettei minua olisikaan.

Yritän kirjoittaa jatkossa useammin. Olen palaamassa töihin. Kirjoitan varmaan seuraavaksi siitä.

Kuulumisia pitkästä aikaa

Menin viime vuonna naimisiin Mirandan kassa. Meille tuli 9.4. yksi vuosi täyteen. Vietimme 1-vuotishääpäiväämme risteilyllä Silja Linellä. Aamulla oli aikainen herätys kello 5. Risteilyllä oli tosi kivaa.

Olen muuttanut Auraan ja tykkään asua täällä. Täällä on erittäin rauhallista. Tykkään hoitohenkilökunnasta ja muista asukkaista. Täällä asuu sekä miehiä että naisia. Mamman ja papan hauta on nyt paljon lähempänä. Sekin on oikein hyvä juttu. Olen asunut Aurassa aikaisemmin lapsena, vauvasta asti 16-vuotiaaksi. Siksi varmaan viihdyn täällä niin hyvin. Se on tosi tärkeää.

Pidän lenkkeilystä ja saunomisesta. Käyn vaimoni kanssa kahvilla, syömässä ja lätkämatseissa. Käyn joskus myös syömässä vakituisen taksikuskini kanssa. Viimeksi kävimme Nesteen huoloasemalla. Siellä oli hyvää ruokaa ja kahvia. Viime viikolla kävin keräämässä roskia teiden varsilta. Keräsin roskia kolme tuntia. Se oli tosi kivaa hommaa.

Kommentit

Kirjoittanut maiski
14.6.2018 klo 19:53
kivoja juttuja

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.