Kyllä se kevät sieltä tulee

Tämä talvi on vielä kylmää aikaa, mutta kevät sieltä tulee pikku hiljaa.

Vielä voi kyllä tulla takatalvi. Se voi olla tosi kylmä. Pitää laittaa lämpimästi päälle!

Sitten siinä pääsiäisenä ja ennen vappua rupeaa ilmat lämpiämään.

Kyllä se kevät vielä tulee! Mutta se voi joskus viedä enemmän aikaa. Pitää jaksaa odottaa.

Toivotan hyvää kevään odotusta kaikille lukijoille!

Kommentit

Kirjoittanut Matias Saarikoski
6.2.2024 klo 15:04
Hyvää alkavaa viikkoa
Kirjoittanut Jenni
6.2.2024 klo 20:44
Kiitos samoin sinulle Petri!
Kirjoittanut Eeva
4.3.2024 klo 07:15
Hyvää kevättä sinulle Petri
Kirjoittanut Eeva liisa
4.3.2024 klo 10:38
Mukavaa kevättä sinulle Petri
Kirjoittanut Eeva
5.3.2024 klo 12:06
Mukavaa kevättä sinulle Petri

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.